.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجري «رو به فردا » کيست؟

برخلاف مناظره هاي تلويزيوني پيش از انتخابات رياست جمهوري که اجراي آن به عهده مدير شبکه چهار دکتر پورحسين بود که فردي جاافتاده بود مناظره هاي اين شب هاي سيما را جواني 29 ساله بر عهده دارد. پورحسني تحصيلکرده رشته روانشناسي بود و يامين پور تحصيلکرده رشته حقوق. البته بايد منتظر بمانيم ببينيم که اين برنامه که هفته نامه «پنجره» در آخرين شماره خود آن را با «90 سياسي» مقايسه کرده است از اغما بيرون مي آيد.
«مجيد يامين پور» يکي از فارغ التحصيلان رشته حقوق دانشگاه امام صادق(ع) است که اين روزها به سبب برنامه پر سر و صداي «رو به فردا» مشهور شده است.خودش مي گويد:« علاقه به ساخت يک برنامه چالشي سياسي مدت هاست که در بين مديران سازمان و به خصوص رياست سازمان و مديريت شبکه سه وجود داشته است. اما هيچ گاه موقعيت طرح و اجراي اين آرزوي ديرينه پيش نيامده بود. چون در اين ايام ما دائما با اتفاقات پيش بيني نشده مواجه بوديم». او از دست اندرکاران پايگاه اينترنتي «رجانيوز» که به «محمود احمدي نژاد» نزديک است بوده و از سال 1381 يعني وقتي که فقط 22 سال سن داشت با سردبيري برنامه هاي راديويي وارد اين عرصه شد.
اين جوان 29 ساله علاوه بر اين مشاغل مهم ديگري از جمله معاونت پژوهشي دانشکده خبر و مشاور مدير شبکه 3 سيما را نيز برعهده داشته است.
گزارش آتي نيوز حاکي است، علاوه بر گفتگو با اين جوان موضوع ديگري در شماره 29 هفته نامه «پنجره» منعکس شده که عکس صفحه اول آن را نيز به خود اختصاص داده است. «نقد عملکرد فرهنگي رحيم مشايي و دولت دهم» با تيتر «تداوم نگراني ها» به اين موضوع اختصاص پيدا کرده است که با گفتگوهايي با عماد افروغ، رضا برجي و عباس سليمي نمين و همين طور عشرت شايق رنگ و رويي به اين شماره اين هفته نامه بخشيده است!
البته يک شروع قابل توجه هم در اين شماره وجود دارد. گفتگو با «عبدالحسين روح الاميني» پدر محسن روح الاميني که گفته است « مرتضوي مدارکش را به مراجع ذي صلاح ارائه کند».
جالب اينجاست که هفته نامه پنجره جوابيه مرتضوي درباره گزارش مجلس در خصوص بازداشتگاه کهريزک را هم منتشر کده و در بسياري از بندهاي آن از جاي خاليه بهره برده که گويي اقدام به سانسور مطالب مرتضوي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.